mylifestyle-carro

Alla inlägg under april 2014

Av Caroline Schneider - 15 april 2014 11:05

Längtar så sjukt mycket till sommarlovet. Även om det bara är påsklov nu men ändå. Idag är jag ensam hemma med hundarna, jag ska nog ut och sola nu. Puss Puss

Av Caroline Schneider - 14 april 2014 21:36

Idag har jag bara sprungit och försökt att fånga valp. Det är inte lätt att ha valp, men om man har godis i fickan så gr det bättre    Tur att det finns en lite äldre hund i familjen. Stora hunden uppfostrar valpen bra. Nu ska jag kela med katten Maouw (=^o^=)

Av Caroline Schneider - 12 april 2014 20:27

Jag har haft en jätte bra dag idag. Min syrra och jag har varit tillsammans hela dagen, det var jätte kul till hon blev arg men det gick över när hon åt lunch ;) Vi har tagit bilder till den här bloggen, vi har hjälpt mamma i trädgården och nu så kollar vi på film med mamma. Jag hoppas ni har haft en lika bra dag som jag :) Ses sen! 

puss puss 


  

Av Caroline Schneider - 12 april 2014 16:05

Hej!


Jag heter Caroline jag kommer skriva på den här bloggen så ofta jag kan men räkna inte med varje dag för att det kan bli mycket med skolan som man vill göra innan bloggen.


Jag älskar alla mina djur som är underbara, jag älskar min familj min storasyrra Johanna som också har en blogg här

mina föräldrar är skilda så jag och Johanna bor hos dom varannan vecka.


Har inte så mycket mer att säga för tillfället så hej då alla fina.


       

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag heter Caroline men kallas för Carro, jag älskar att vara med vänner, familj och att rida. Sen har jag ju 4 djur också som heter Mysan, Maouw, Tuva och Happy :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards